Page 10 - نبض توسعه شماره ششم
P. 10

‫دانش گاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تبریز‬
      ‫معاونت توسعه مدیریت و منابع‬

                                                  ‫ارجاع پرونده به بیمه‬

‫	 „زمانبر بودن رسیدگی در تأمین اجتماعی (در حال حاضر‬   ‫	 „سیستمی‪ :‬اسکن مدارک فرد دارای بیمه سلامت و‬
                       ‫پرونده‌های آبان بررسی می‌شود)‬                                       ‫بارگذاری در سیستم‬

    ‫	 „کاغذی بودن پرونده‌های ارسالی به کارشناس بیمه‬   ‫	 „دستی‪ :‬ارسال پرونده بصورت دستی به کارشناس بیمه‬
                                                      ‫تأمین اجتماعی (حدوداً ‪ 10‬روز یک بار ارسال صورت‬

                                                                                                      ‫می‌گیر د )‬

                                                  ‫رسیدگی دوم پرونده‌ها و ارسال به بیمه جهت رفع کسورات‬

‫	 „زمانبر بودن رسیدگی در تأمین اجتماعی (در حال حاضر‬   ‫	 „پرونده‌ها پس از رسیدگی تأمین اجتماعی‪ ،‬توسط یک‬
                       ‫پرونده‌های آبان بررسی می‌شود)‬  ‫نفر از همکاران ترخیص جهت رفع کسور مجدداً بررسی‬

‫	 „فاصله زمانی ترخیص پرونده‌ها تا رسیدگی کامل در‬                                                        ‫می‌شو د ‪.‬‬
                     ‫بیمه تأمین اجتماعی ‪ 2.5‬ماه است‪.‬‬  ‫	 „تکمیل موارد ناقص احتمالی و رفع موارد مطرح شده با‬

                                                                                           ‫هماهنگی بخش و‪...‬‬

    ‫موارد مربوط به درآمد و چالش‌های مرتبط با آن‪ ،‬بدلیل حجیم بودن مطالب در شماره آتی ارائه خواهد گردید‪.‬‬

‫‪10‬‬
   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15