Page 8 - نبض توسعه شماره چهارم
P. 8
1 .تجربیات برگزاری برنامههای آموزشی و پژوهشی مشترک با مراکز معتبر علمی چون: دانش گاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی تبریز
معاونت توسعه مدیریت و منابع
WHO ، Karolinska، Nuffield، ITC/ILO، University Massachusetts
2 .تنها مرکز همکار سازمان جهانی بهداشت در زمینه آموزش و پژوهش در حوزه مدیریت سلامت در منطقه
3 .تجربه انباشته 20ساله در زمینه آموزش و توانمندسازی مدیران نظام سلامت در سطح ملی و منطق های
zامکانات آموزشی ،رفاهی و ...
1 .فضاهای آموزشی
yسالن همایش :جایگاه حاضرین به تعداد حداقل 80و حداکثر 100نفر ،امکانات سمعی و بصری
از قبیل رایانه ،ویدئودیتا پروژکتور ،ویژوالایزر و میکروفو نهای کنفرانسی رومیزی ،سیستم
سرمایش و گرمایش مرکزی
yسالن کنفرانس :جایگاه حاضرین به تعداد حداقل 30و حداکثر 50نفر ،امکانات سمعی و بصری
از قبیل رایانه ،ویدئودیتا پروژکتور ،ویژوالایزر و میکروفو نهای کنفرانسی رومیزی ،سیستم
سرمایش و گرمایش مرکزی
yسالن رایانه :رایانه به تعداد 30دستگاه به صورت شبکه جهت استفاده حداقل 29و حداکثر 58
نفر ،امکانات استفاده از ویدئودیتا پروژکتور ،سیستم سرمایش و گرمایش مرکزی
yکارگاههای آموزشی :مرکز دارای 6کارگاه می باشد و جایگاه حاضرین به میزان حداقل 10و
حداکثر 15نفر ،تجهیزات رایانهای ،سیستم سرمایش و گرمایش مرکزی
2 .امکانات رفاهی
امکانات هتل مرکز 18 :اتاق دو تخته 10 ،اتاق سه تخته 2 ،اتاق پنج تخته و 7اتاق ( VIPدر صورت
زیاد بودن تعداد مهمانان امکان اسکان در هت لهای پنج ستاره نزدیک مرکز فراهم می باشد)
امکانات رستوران مرکز :با ظرفیت 150نفر برای وعدههای صبحانه ،نهار و شام با منوی باز و ارائه
انواع غذاهای ایرانی و غیر ایرانی بنا به سفارش مشتریان
امکانات کافی شاپ مرکز :ارائه خدمات کافی شاپ با منوی باز
شرایط همکاری با مرکز ملی آموزش مدیریت سلامت برای دریافت خدمات آموزشی
zخدمات آموزشی :این مرکز به عنوان مرکز تخصصی که با دهها نفر از متخصصین دانشگاهی و مجرب
در زمینه مدیریت نظام سلامت ارتباط دارد ،آمادگی دارد برای مشتریان محترم هرگونه برنامه آموزشی
را طراحی ،برنام هریزی و اجرا نماید.
zارائه خدمات پشتیبانی و در اختیار گذاشتن امکانات مرکز برای اجرای دورهها :با توجه به امکانات
رفاهی آموزشی یاد شده ،این مرکز میتواند میزبانی برنامههای آموزشی مراکز درخواس تکننده را بر
عهده بگیرد .خدمات میزبانی مرکز عبارتند از فضاهای آموزشی ،امکانات کمک آموزشی ،نیروی انسانی
برگزارکننده ،خدمات هتلینگ و خدمات غذای میهمانان
دپارتمانهای مرکز ملی آموزش مدیریت سلامت
zارتباطات و روابط بینالملل :این دپارتمان مأموریت مهم ایجاد و هدایت سیستم ارتباطات بین مرکز و
سازمانهای بیرونی ،نهادهای اجتماعی ،دانشگاهها و مراکز و موسسات علمی و افکار عمومی را در سطح
منطقهای ،کشوری و بی نالمللی بر عهده دارد.
این دپارتمان با ایجاد سامانه پویا و اثربخش با بهرهگیری از ابزارهای روزآمد تکنولوژی ارتباطات و اطلاعات
در راستای اهداف و استراتژیهای مرکز فرصتهای اثربخش و مزیتآفرین را برای مرکز ایجاد م ینماید.
از جمله مأموری تهای اصلی این دپارتمان عبارتند از:
.1معرفی ظرفیتها ،توانمندیها و خدمات مرکز به کلیه سازمانها و محیطهای هدف مرکز
7